- To wydarzenie minęło.
IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘
17 kwietnia - 18 kwietnia
17-18 kwietnia 2024 r., hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘ organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty.
Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania. — Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.
Nowością w IV edycji Forum jest sesja równoległa poświęcona rozwojowi programów lojalnościowych w sektorze B2B, w ramach której Prelegenci będą dyskutować m.in. o: najważniejszych trendach w lojalizacji B2B, segmentacji uczestników w programie, skutecznej ich aktywizacji, nagrodach w programach lojalnościowych, nowych platformach i kluczowych obszarach działania czy zasadniczych błędach i największych sukcesach programów lojalnościowych B2B.
Program Loyalty Planet 360∘ został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:
- JAK WYKORZYSTAĆ AI W LOJALNOŚCI
- O JĘZYKU EKSKLUZYWNYM I INKLUZYWNYM I JEGO WPŁYWIE NA RELACJE Z KLIENTEM
- JAK DZIAŁAĆ W ŚWIETLE DYREKTYWY OMNIBUS
- JAK TWORZYĆ EKOSYSTEM LOJALNOŚCIOWY
- „MIKROLOJALNOŚĆ” CZY I ZA CO NAGRADZAĆ DZIŚ KLIENTA
- OD POSIADANIA I UŻYWANIA – JAK KLIENCI PRZECHODZĄ DO NOWYCH KATEGORII
- JAK BUDOWAĆ CX W ŚWIECIE PHYGITAL
- ILE JEST WART UŻYTKOWNIK APLIKACJI
- LOJALNOŚĆ KLIENTÓW POKOLEŃ Z, X, ALFA
- WIARYGODNOŚĆ OPINII W KONTEKŚCIE BUDOWANIA LOJALNOŚCI
Listę wszystkich prelegentów znajdziesz tutaj.
Jeżeli chcesz wziąć udział w tym wydarzeniu, zarejestruj się TUTAJ.