Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

IV FORUM LOYALTY PLANET 360∘

17 kwietnia - 18 kwietnia

17-18 kwietnia 2024 r., hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone  IV FORUM LOYALTY PLANET 360 organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty.

Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania. —  Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Nowością w IV edycji Forum jest sesja równoległa poświęcona rozwojowi programów lojalnościowych w sektorze B2B, w ramach której Prelegenci będą dyskutować m.in. o: najważniejszych trendach w lojalizacji B2B, segmentacji uczestników w programie, skutecznej ich aktywizacji, nagrodach w programach lojalnościowych, nowych platformach i kluczowych obszarach działania czy zasadniczych błędach i największych sukcesach programów lojalnościowych B2B.

Program Loyalty Planet 360∘ został opracowany w oparciu o rozmowy z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:

  1. JAK WYKORZYSTAĆ AI W LOJALNOŚCI
  2. O JĘZYKU EKSKLUZYWNYM I INKLUZYWNYM I JEGO WPŁYWIE NA RELACJE Z KLIENTEM
  3. JAK DZIAŁAĆ W ŚWIETLE DYREKTYWY OMNIBUS
  4. JAK TWORZYĆ EKOSYSTEM LOJALNOŚCIOWY
  5. „MIKROLOJALNOŚĆ” CZY I ZA CO NAGRADZAĆ DZIŚ KLIENTA
  6. OD POSIADANIA I UŻYWANIA – JAK KLIENCI PRZECHODZĄ DO NOWYCH KATEGORII
  7. JAK BUDOWAĆ CX W ŚWIECIE PHYGITAL
  8. ILE JEST WART UŻYTKOWNIK APLIKACJI
  9. LOJALNOŚĆ KLIENTÓW POKOLEŃ Z, X, ALFA
  10. WIARYGODNOŚĆ OPINII W KONTEKŚCIE BUDOWANIA LOJALNOŚCI

Listę wszystkich prelegentów znajdziesz tutaj.

Jeżeli chcesz wziąć udział w tym wydarzeniu, zarejestruj się TUTAJ.

Szczegóły

Początek:
17 kwietnia
Koniec:
18 kwietnia

Miejsce wydarzenia

Warszawa