ChatSpot to aplikacja, która wykorzystuje GPT-4 od OpenAI i Dall-E, aby zapewnić niespotykane wcześniej możliwości zarządzania relacjami z klientami (CRM). Narzędzie zostało zaprojektowane przez HubSpot, znanego dostawcę oprogramowania CRM, i zostało ogłoszone przez współzałożyciela i CTO HubSpot, Dharmesh Shaha, 6 marca 2023 roku.
Co oferuje ChatSpot?
ChatSpot umożliwia użytkownikom wykonywanie różnych zadań związanych z CRM, takich jak wysyłanie wiadomości e-mail do klientów, wyszukiwanie leadów, które nie zostały jeszcze skontaktowane, i przeglądanie statusu transakcji w ciągu kilku sekund.
Sprzedaż i CRM
ChatSpot może usprawnić wiele codziennych zadań związanych ze sprzedażą i CRM. Na przykład, możesz łatwo znaleźć ważne informacje w swojej bazie danych za pomocą zapytań takich jak „ile mam kontaktów”. ChatSpot pozwala również dodawać obiekty do bazy danych, takie jak kontakt, firma, transakcja, zgłoszenie, czy zadanie, co znacznie redukuje liczbę kliknięć potrzebnych do stworzenia rekordu. Dodatkowo, ChatSpot pozwala wyszukiwać w bazie danych według określonych kryteriów, takich jak wielkość, lokalizacja, czy dochody, co ułatwia przegląd najbardziej istotnych leadów.
Raportowanie
ChatSpot sprawia, że tworzenie potężnych raportów jest proste i szybkie. Wszystko, co musisz zrobić, to określić kryteria, na których ma być zbudowany raport, a narzędzie zrobi resztę. Dzięki integracji z Google Docs, możesz łatwo eksportować te raporty do Google Sheets lub Google Slides jako prezentacje gotowe do pokazania.
Marketing
ChatSpot umożliwia łatwe przeglądanie danych marketingowych, filtrowanie ich według potrzeb i prezentowanie w najbardziej dogodny sposób. Może generować podsumowanie odwiedzin na stronie internetowej lub leadów wygenerowanych w poprzednim roku i prezentować je w formie tabeli lub wykresu. Możesz także uruchomić monit, na przykład o miesięczne odwiedziny na stronie internetowej w poprzednim kwartale, i zaprenumerować raport o określonym rytmie, co skutkuje uruchamianiem raportu przez ChatSpot w określonym czasie i wysyłaniem ci wyników na e-mail.
Tworzenie treści
ChatSpot, dzięki wykorzystaniu Chat GPT-4, umożliwia redagowanie wpisów na bloga czy postów na media społecznościowe, które można wykorzystać jako podstawę do tworzenia treści. Dodatkowo, dzięki DALL-E 2, możesz generować obrazy do towarzyszenia tej treści lub do innych celów.
Ograniczenia i przyszłość ChatSpot
Choć ChatSpot oferuje wiele możliwości, jest to wciąż narzędzie w fazie beta, co oznacza, że nie jest jeszcze w pełni rozbudowane i mogą występować pewne ograniczenia.
Najnowsze aktualizacje
Zgodnie z najnowszymi wiadomościami, ChatSpot zaimplementował kilka ulepszeń, w tym poprawiony interfejs użytkownika dla tekstu, ulepszoną analizę wydajności kampanii e-mail, nowe wskazówki dotyczące parametrów, aby zredukować błędy i ułatwić uzyskanie potrzebnych danych, oraz redukcję błędów w analizie słów kluczowych. Pomimo tych poprawek ChatSpot musi się jeszcze wiele nauczyć żeby stać się narzędziem nie wymagającym klikania w HubSpot.