Konferencja „Reklamuję Etycznie 2023” zapowiada się jako fascynujące wydarzenie dla profesjonalistów z branży reklamowej, zainteresowanych etycznymi aspektami wykorzystania technologii, w tym algorytmów i sztucznej inteligencji. Kluczowym elementem konferencji jest temat „Algorytmy zmiany„, który będzie skupiał się na wyzwaniach etycznych w kontekście ewolucji algorytmów i ich wpływu na przyszłość komunikacji i technologii.
Program konferencji obejmuje otwarcie przez red. Magdalenę Rigamonti i Łukasza Kowalskiego, Prezesa Rady Reklamy, a także key note dotyczący roli AI w naszym świecie. Przewidziane są również dyskusje panelowe na tematy takie jak: reklama jako źródło informacji lub dezinformacji, ludzka i sztuczna inteligencja w naszym świecie, oraz komunikacja oparta na AI.
Konferencja to również miejsce dla publikacji i raportów, takich jak „Markethic” dotyczący roli marketera, oraz raport o trendach w skargach konsumenckich w Komisji Etyki Reklamy. Poruszane będą także kwestie etyki w obszarze algorytmów, wpływu języka w reklamie na kreowanie światopoglądów, transparentności i etyki w przekazach reklamowych, a także roli reklamy w transformacji ekonomicznej.
Konferencja „Reklamuję Etycznie 2023” stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń i dyskusji na temat etycznych aspektów reklamy i technologii, co jest niezwykle istotne w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu i AI.
Jako patron medialny serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji, więcej informacji TUTAJ.