AI w marketingu Aktualności

Przyszłość reklamy w świetle algorytmów i AI

Plakat reklamujący konferencję Algorytmy zmiany

Konferencja „Reklamuję Etycznie 2023” zapowiada się jako fascynujące wydarzenie dla profesjonalistów z branży reklamowej, zainteresowanych etycznymi aspektami wykorzystania technologii, w tym algorytmów i sztucznej inteligencji. Kluczowym elementem konferencji jest temat „Algorytmy zmiany„, który będzie skupiał się na wyzwaniach etycznych w kontekście ewolucji algorytmów i ich wpływu na przyszłość komunikacji i technologii​​.

Program konferencji obejmuje otwarcie przez red. Magdalenę Rigamonti i Łukasza Kowalskiego, Prezesa Rady Reklamy, a także key note dotyczący roli AI w naszym świecie​​. Przewidziane są również dyskusje panelowe na tematy takie jak: reklama jako źródło informacji lub dezinformacji​​, ludzka i sztuczna inteligencja w naszym świecie​​, oraz komunikacja oparta na AI​​.

Konferencja to również miejsce dla publikacji i raportów, takich jak „Markethic” dotyczący roli marketera​​, oraz raport o trendach w skargach konsumenckich w Komisji Etyki Reklamy​​. Poruszane będą także kwestie etyki w obszarze algorytmów​, wpływu języka w reklamie na kreowanie światopoglądów​​, transparentności i etyki w przekazach reklamowych​​, a także roli reklamy w transformacji ekonomicznej​​.

Konferencja „Reklamuję Etycznie 2023” stanowi doskonałą okazję do zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń i dyskusji na temat etycznych aspektów reklamy i technologii, co jest niezwykle istotne w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu i AI.

Jako patron medialny serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji, więcej informacji TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *