AI w marketingu Aktualności

Google wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców

szklany duży budynek z logo Google

Google, gigant technologiczny, niespodziewanie rozwija swoje usługi reklamowe i wprowadza nowe funkcje AI dla reklamodawców Google. W tym tygodniu firma ogłosiła wprowadzenie dwóch nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji (AI).

Narzędzia AI już nie są nowością w świecie reklam Google, ale teraz technologia jest wykorzystywana do osiągnięcia bardziej konkretnych celów. Nowe funkcje mają za zadanie automatycznie znaleźć dla reklamodawców najlepsze miejsca na reklamy na różnych platformach Google.

Demand Gen – AI pomaga znaleźć miejsce na Twoją reklamę

Pierwsza z nowych funkcji, Demand Gen, wykorzystuje AI do umieszczania zdjęć i reklam wideo reklamodawców na różnych produktach Google, takich jak Gmail, YouTube i Shorts. Znaczy to, że nie musisz już zastanawiać się, gdzie powinieneś umieścić swoją reklamę. AI zrobi to za Ciebie, skupiając się na miejscach, które są „błyszczące, wizualne i wciągające”, jak to ujęła Vidhya Srinivasan, wiceprezes Google i dyrektor generalny ds. reklamy.

Więcej wyświetleń Twoich video reklam? To możliwe dzięki AI!

Druga nowa funkcja wykorzystuje AI do znalezienia najlepszych miejsc na reklamy wideo z celem maksymalizacji ich wyświetleń. Dzięki temu zyskujesz pewność, że Twoje video reklamy trafią do jak najszerszej grupy odbiorców.

Pierwsze testy są obiecujące. Marki, które skorzystały z nowego narzędzia, otrzymały średnio 40 procent więcej wyświetleń swoich video reklam. To oznacza więcej potencjalnych klientów i większą rozpoznawalność Twojej marki.

Google zdejmuje z Ciebie ciężar decyzji o umieszczeniu reklamy

Dzięki tym narzędziom, AI przejmuje „robotę” związaną z wyborem miejsca na reklamę. Dzięki temu marki mogą skupić się na strategii marketingowej i opowiadaniu swojej historii. Reklamodawcy nie muszą już spędzać czasu na zastanawianie się, gdzie powinna pojawić się ich reklama – Google zrobi to za nich, skupiając się na osiągnięciu ich celów biznesowych.

Google, poprzez te innowacje, podnosi standardy efektywnego marketingu. Wykorzystując sztuczną inteligencję, Google zmienia sposób, w jaki reklamodawcy docierają do swoich klientów, oferując im możliwość optymalizacji swoich kampanii reklamowych.

Sztuczna Inteligencja zrewolucjonizuje reklamę

Inwestycje Google w AI, zwłaszcza w kontekście reklam, pokazują, jak duże są możliwości tej technologii. Sztuczna Inteligencja jest zdolna do przyspieszenia i uproszczenia procesów, które wcześniej wymagały znacznego nakładu czasu i zasobów.

Demand Gen i druga funkcja, która maksymalizuje wyświetlenia reklam wideo, to tylko początek. Przy szybkim tempie rozwoju AI, możemy spodziewać się coraz bardziej zaawansowanych narzędzi i funkcji, które usprawnią i zautomatyzują procesy reklamowe.

Efektywniejszy marketing dzięki Google

Innowacje te są nie tylko ważnym krokiem dla Google, ale również stanowią milestone dla całego sektora reklamy. Poprzez automatyzację procesów decyzyjnych związanych z umieszczaniem reklam, marki mogą skupić się na tworzeniu lepszych, bardziej angażujących treści.

Kiedy gruntowna praca jest zautomatyzowana, marki mogą skoncentrować się na tym, co najważniejsze – strategii marketingowej i storytellingu. Dzięki temu, kampanie reklamowe stają się bardziej efektywne, a marki osiągają swoje cele biznesowe szybciej.

Nowe funkcje AI dla reklamodawców Google

W obliczu tych nowych możliwości, które otwierają się dla reklamodawców, nie pozostaje nam nic innego jak z niecierpliwością czekać na dalsze innowacje od Google. Bez wątpienia, Google AI kontynuuje rewolucję w sektorze reklamowym, przyczyniając się do dalszej optymalizacji strategii marketingowych.

Zachęcamy do sprawdzenia pozostałych artykułów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *